Monday 10 May 2010

Αμοιβάδα

Τίποτα.Το γνωρίζω.Σαπίλα και νεκρός αέρας.Αδράνεια.Το τίποτα κάθεται και χαζολογάει,ενώ όλα γύρω παίρνουν φωτιά.Ένα γνήσιο τίποτα,όχι απομιμήσεις,είναι συνόνημο της παράλυσης.Αυτό είμαι τώρα.Η ανάσταση δια της βίας είναι σιχαμερό πράγμα.Αναγκαίο δυστυχώς όταν ξημερώνει.
Αν αποτύχουν όλα ένα πράγμα μένει να γίνει:αποσύνθεση.Μοιάζω με παλιό σεντούκι που βρωμάει από τα σκονισμένα και άχρηστα αντικείμενα,με τα οποία το έχουν γεμίσει.Κλίβανος ή καιάδας,ηδού η απορία.Και απορώ γιατί κανείς δεν το βλέπει.Μυωπία;
Θέλω να εξαφανιστώ.Να σαλπάρω από το γαμημένο το λιμάνι.Αλλά οι φορτούνες δεν μ'αφήνουν.Δεν φταίνε αυτές.Εγώ δεν έχω την δύναμη να τις γράψω στο παλιό μου τεφτέρι και να πάρω ένα καινούριο.Έτσι μένω στο λιμάνι.Στην γωνιά μου.Για να φύγω από εκεί γνωρίζω ότι κάτι πρέπει να πεθάνει.
Έπρεπε να έχω παρακολουθήσει καλύτερα το μάθημα του επαγγελματικού προσανατολισμού.Οικοδόμος ήταν το καταλληλότερο για μένα.Ξέρω να χτίζω ωραίους,ψηλούς και αδιαπέραστους τοίχους.Σαν τους κάστορες.Το έχει το DNA μου.Κακό;Πως να αποχωριστείς κάτι που είναι το μοναδικό που εμπιστεύεσαι;Άβυσσος.Φόβος-έλλειψη ελευθερίας.Ελευθερία-πόνος.Κουβάρι δίχως τέλος και αρχή.
Ο χρόνος είναι ο μεγαλύτερος πούστης ever.Σαρωτικός.Σε ανυψώνει και μετά έρχεται η ελεύθερη πτώση.Στα τάρταρα.Σε τσαλακώνει.Κομματάκια σε κάνει.Και μετά σαν καλός <<γιατρός>> σου δίνει ένα χέρι βοηθείας,αφού μηδενίσει το μέσα σου.Εξέλιξη και δύναμη σου φέρνει για δώρα.Εξέλιξη my ass.Προτιμώ 30 αργύρια και μια τσάντα Hermès.Ναι τα υλικά αγαθά σου φέρνουν χαρά.Όποιος το αμφισβητεί ας διαβάσει το προηγούμενο πόστ.Τον αφορά.Ξέφυγα όμως.
Η ζωή είναι μια αδιάκοπη κωμωδία και εκεί έγκειται η τραγωδία της.Σαν να σου λέει αυνάνισε το μυαλό σου και κάθε εγκεφαλικό σου κύτταρο.ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ!Αυτό που κυρίως νιώθεις σε καθημέρινη βάση είναι όμοιο με το συναίσθημα που σε κατακλύζει όταν περπατώντας αμέριμνος στο δωμάτιο συμβαίνει μια μετωπική σύγκρουση μεταξύ του μικρού δαχτύλου του ποδιού σου με την γωνία από το γαμημένο τραπεζάκι.Ποιος μαλάκας το έβαλε εκεί το τραπεζάκι;Εσύ, ζώον.Τι ρωτάς;Σκάσε και κολύμπα με λίγα λόγια.
Για αυτό φρόντισε να έχεις γύρω σου ανθρώπους που σε αγαπάνε πραγματικά.Όχι όμως για να τους ρουφάς κάθε δραμίδα ενέργειας.Εκμεταλλευτή.Αλλά για να παίρνεις ενέργεια από την αγάπη τους.Και αν έχεις την ψευδαίσθηση ότι θα βρείς την γυναίκα ή τον άντρα της ζωής σου,ξανασκέψου το.Είναι κάτι σαν τον Άη Βασίλη.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.Υπάρχει όμως αυτός που θα σε κάνει να νιώσεις όμορφα και να αναγεννηθείς από τις στάχτες σου.
Αυτά.Αν και νομίζω ότι η πιο σημαντίκη δήλωση που έχω κάνει είναι όταν ήθελα να βγάλω διαβατήριο.

Και μέσα σε όλα αυτά το μοναδικό ον που επιζεί είναι η πουτάνα η αμοιβάδα.



2 comments:

  1. Ο μόνος τρόπος να αντιμετωπίσεις τον κακό σου εαυτό, είναι να γίνεις εσύ ο κακός εαυτός.

    let go

    ReplyDelete
  2. Απαλλοτρίωση δεν δύναμαι να κάνω.
    Ας σοβαρευτούμε.Δεν είναι ο κακός μου εαυτός.Δεν το βλέπω έτσι.Είναι η πραγματικότητα χωρίς σάλτσες.

    ReplyDelete